Tvarumo politikų kūrimas ir įgyvendinimas
Rengiame ASV politikas, pritaikytas jūsų veiklos sričiai ir konkretiems tikslams.
- Aplinkos tvarumo politika.
- Socialinės atsakomybės politikos, apimančios įdarbinimo politiką ir procedūras, žmogaus teisių politiką, informavimo apie pažeidimus politiką, valdymo politiką ir procedūras.
Galime padėti jums parengti ir įgyvendinti šių tipų politikas:
1. Aplinkos apsaugos politiką.
2. Socialinės atsakomybės tipo politikas, kurios apibrėžia įmonės socialinės atsakomybės pripažinimą, darbuotojų įtraukimą, pagrindines socialinės atsakomybės sritis, iššūkius ir būdus, kaip integruoti socialiai atsakingą elgesį visos organizacijos mastu. Visa tai apima:
a) Socialine atsakomybe grįstus santykius su darbuotojais, įskaitant:
- Darbo tvarkos taisykles, įskaitant ir įdarbinimo bei darbuotojo įvedimo į įmonės veiklą tvarką;
- Etikos kodeksą;
- Darbo užmokesčio politiką, užtikrinančią sąžiningą ir skaidrų darbo užmokesčio mokėjimą;
- Socialinio dialogo ar kitaip darbo tarybų ar profesinių sąjungos veiklos dokumentus;
- Darbuotojų privatumo politiką, užtikrinančią darbuotojų privatumą ir darbo bei asmeninio gyvenimo atskyrimą;
- Informacinių ir komunikacinių technologijų naudojimo bei darbuotojų stebėsenos ir kontrolės darbo vietoje tvarka;
- Lygių galimybių politiką;
- Interesų konflikto vengimo tvarką;
- Konfidencialios informacijos ir komercinių paslapčių apsaugos taisykles;
- Nuotolinio darbo politiką, užtikrinančią darbuotojams galimybę saugiai dirbti nuotoliniu būdu;
- Darbuotojų saugos ir sveikatos taisykles;
- Įvairovės vertinimo ir įtraukties politiką;
- Profesinio tobulėjimo, mokymų ir įgūdžių tobulinimo politiką;
- Smurto ir priekabiavimo darbe prevencijos politiką.
Pranešimo apie pažeidimus įmonėje tvarką (pranešėjų politiką), užtikrinančią konfidencialų, saugų pranešimo apie pastebėtus pažeidimus įmonėje raportavimo kanalą ir nagrinėjimo procedūrasb) Socialine atsakomybe grįstus santykius su visuomene, įskaitant:
- Žmogaus teisių politiką, kuri apima vertės grandinės darbuotojų, paveikiamų bendruomenių teises, užtikrina bendradarbiavimą, įtrauktį, pagarbą vietinių tautų žmogaus teisėms.
3. Valdymo politikas ir procedūras, kurios apima:
- Skaidrią, atskaitingą ir etišką verslo praktiką
- Įmonės valdymo sistemą, įskaitant direktorių valdybos ir vadovų vaidmenų ir pareigų apibrėžimą, atskaitomybės, atskaitomybės
- Skaidrumo ir atskaitomybės užtikrinimą
- Teisinių ir etinių standartų laikymosi užtikrinimą
- Kibernetinį saugumą ir duomenų apsaugą
(Kibernetinis saugumas atlieka svarbų vaidmenį organizacijų ESG (aplinkosaugos, socialinio ir valdymo) svarstymuose, ypač valdymo ir rizikos valdymo aspektais. Didėja spaudimas, kad įmonės skaidriai informuotų apie savo įmonių įsipareigojimų veiklą kibernetinio saugumo ir ESG srityse, todėl įmonės turi turėti tinkamą politiką ir procedūras, užtikrinančias tinkamą asmens duomenų tvarkymą.
4. Rizikos valdymo ir rizikos vertinimo:
- Rengiame rizikos valdymo procedūras, padedančias nustatyti, įvertinti ir sumažinti galimą riziką įmonėms, ypač finansų įstaigoms.
Naujienos
Žinios yra mažavertės be patirties. Todėl didžiuojamės, kad kalbėdami su Jumis galime dalintis savo patirties pavyzdžiais